maandag 21 oktober 2013

UV beschermende zwemkleding

UV beschermende zwemkleding
Stoerekindjes bied een breed scala uv beschermende zwemkleding aan. Maar hoe is het ontstaan? Wat is de drijfveer achter deze webwinkel? 

Hoe het begon
Op vakantie in Florida, zag ik mijn middelste verbranden waar ik bij stond. Ondanks dat ik dacht dat ik hem goed had ingesmeerd. Ik ben dezelfde dag nog gaan zoeken naar een handig UV Shirt en wat schetste mijn verbazing: in Amerika hebben ze allemaal leuke stoere en hippe UV shirts (terwijl mijn perceptie tot nu toe van UV kleding was: een beetje oudbollige designs).Mijn zoontje vond het helemaal stoer. Hij wilde het de hele dag aanhebben, hij vond het lekker zitten en het droogde snel. Het voordeel is ook dat je kids uren kunnen spelen in het water en dat ze goed beschermd zijn. Geen gedoe meer met eindeloos smeren. Terug in Nederland bleek deze UV kleding wel op kleine schaal verkrijgbaar te zijn, maar weinig eigentijdse, moderne collecties. 
Dus zijn we op zoek gegaan in binnen- en buitenland naar hippe sorteringen. Ons assortiment UV kleding met factor 50+ UPF biedt ouders het gemak van minder smeren... en heeft ook net dat beetje extra qua design, kleur en kwaliteit waardoor je kindje er stoer uitziet! Er is keuze uit UV beschermende ShirtsBoardshortsBadpakjes,strandjurkjesbikini en leuke producten zoals waterschoentjeszonnebrilletjes of badhanddoeken.

Ga nu dus snel naar www.stoerekindjes.nl en bestel de leukste UV beschermende zwemkleding!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten